Ambalare, livrare. Si eventual retur.

Newsletter-ul MyPoster
Apare la 2 saptamani si contine, in afara stiri, tips'n tricks for best results, si discounturi unice.


Cititi editiile anterioare



MyPoster checklist

Verificari obligatorii pe care le facem inaintea finalizarii unei comenzi:
Diagrama


(vedeti diagrama)

Ambalarea produselor

Printurile foto, finisate sau nu, sunt produse fine care necesita o manipulare pe masura. Dupa numeroase experiente am gasit o formula optima de ambalare, astfel incat comenzile Dvs. sa ajunga in stare buna la destinatie.

Pe departe, cele mai fragile sunt printurile inramate care au in fata sticla, sau printurile caserate pe mousse-carton (foam board).

Le multumim clientilor care au avut suficienta rabdare sa li se refaca lucrarile ajunse cu sticla sparta sau colturile indoite. Din fericire, aceste situatii sunt de domeniul trecutului, si speram sa ramana asa.


Tablou cu sticla. Se verifica sa nu aiba bule, zgarieturi, defecte de montare, dupa care...

Ambalare cu folie stretch. Protejeaza lucrarea la zgarieturi si amprentare.


Coltare din carton. Protejeaza la 40% din posibilele accidente, in special la lucrarile caserate pe mousse.

Decuparea polistirenului expandat. Protejeaza la restul de 50% din accidente.

 Ambalare finala si etichetare. Remarcati abtibildul care a starnit atatea pasiuni ?

In principiu, si cu sprijin din partea firmei de curierat, o lucrare ambalata in acest fel, va ajunge fara defecte catre Dvs.




Returnarea produselor

Va dam cumva idei?

Produsele comandate la myPoster sunt unicate, personalizate si confectionate conform solicitarilor Dvs. Din acest motiv, dupa ce ati finalizat comanda, nu puteti renunta in mod unilateral la produsul respectiv. Cu urmatoarele exceptii:

  • In cazul in care produsul a fost depreciat la transport, de catre transportator, va rugam sa ne contactati de urgenta pentru remedierea situatiei. Refacerea comenzii si recuperarea daunelor de la transportator revin catre myPoster.

    Pachetul trebuie deschis si verificat la livrare! Reclamatiile referitoare la livrare (sticla sparta, indoiri etc) sunt valabile numai daca sunt facute in prezenta curierului. In aceasta situatie va rugam nu acceptati livrarea si contactati-ne imediat.
  • In cazul in care produsul prezinta defecte care tin de productie (zgarieturi, amprente pe print, etc) va rugam sa ne contactati si sa returnati de indata respectivele printuri, in ambalajul original, pentru a le inlocui in mod gratuit.

    MyPoster nu este raspunzator pentru defecte care tin de calitatea slaba a imaginii trimise de catre client (printuri pixelate din cauza rezolutiei insuficiente, etc).
  • In cazul in care ati constatat ca ati primit alt produs decat cel comandat va rugam sa ne contactati pentru remedierea situatiei (refacerea comenzii sau returnarea integrala a sumei). Va rugam ca, in acest caz, sa ne comunicati datele comenzii Dvs. (data comenzii, codul comenzii, seria proformei - dupa caz).
Va rugam ca orice sesizare privind comanda Dvs. sa o efectuati in maxim 5 zile de la receptia produselor.
Va rugam contactati-ne pentru orice informatii suplimentare referitoare la retururi.

Stadiul comenzii Dvs.:

OK

12 motive pentru a ne contacta:

¿Entiendes?


Toate preturile din site sunt exprimate in lei si contin TVA 19%. Preturile nu includ costurile de livrare, cu exceptia cazurilor mentionate explicit. Powered by Tremend